joi, 25 noiembrie 2010

Intre timp..

Sarcina si maternitatea sunt motivele pentru care am stat mai departe de cartile de bucate si emisiunile culinare insa vad ca s-a reintors pasiunea pentru gatit. Nu au fost greturi si alte chestii asociate unei sarcini insa eram in stare sa mananc numai verdeturi daca era dupa mine. Mai putin cu carnea si retete complicate in toata aceasta perioada. Postez niste poze facute ce-i drept mai pe la sfarsitul sarcinii cand mi-a mai revenit pofta de a gati.
Sa vad daca micutul Luca imi va da voie sa poposesc mai mult prin bucatarie.

Evident, nelipsitul gratar de vara trecuta..



Am stat cu totii cuminti si am asteptat..



Mi-e dor..



Am facut provizii pentru iarna.



Legume la cuptor - conopida, rosii, ardei gras, lamaie si morcov cu vin alb si ulei de masline.




Ce fac eu cand sunt in pana de idei: legume si carne cu orez in stil chinezesc.



Peste proaspat in folie de aluminiu la cuptor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

gastronomy and others..