sâmbătă, 5 februarie 2011

Peste marinat

Am cumparat un borcanel de peste marinat din comert pe care am dat o gramada de bani si m-am gandit ca mai bine fac eu ca e mai natural si mai bun.
De data asta am cumparat cod congelat insa data viitoare o sa incerc cu peste proaspat.
Pestele se curata, se spala bine si se da cu sare, apoi se prajeste in ulei incins. Separat se face o fiertura din doua parti apa si o parte otet la care se adauga frunze de dafin, piper boabe si sare. Se curata o ceapa solzisori si un morcov rondele si se oparesc un minut in apa cu otet dupa care se scot. Totul se lasa la racit.





Dupa ce s-au racit toate, se aseaza pestele si legumele in borcane in straturi apoi se adauga otetul si alte cateva boabe de piper sau daca aveti, de mustar.


A iesit foarte foarte bun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

gastronomy and others..